duminică, 17 august 2014

Stimabililor, Faceți Cunoștință Cu Noul Meu ID!

Deoarece vechiul ID de Messenger îl am de peste 5-6 ani, am acumulat o mulțime de persoane despre care habar nu am, nu am discutat niciodată cu ei și sunt bombardat de spam-uri și de mass-uri nenorocite zilnic, m-am decis sa-mi creez un nou ID, pe care-l fac public, tuturor ce au o problemă și le pot fi de folos sau, pur și simplu pentru a discuta.

Drept urmare, în încercarea de a renunța la "prietenii" nedoriți din lista mea, am observat că mulți încă mă bombardează cu mass-uri deoarece eu încă mă aflu în lista lor, și cea mai bună soluție a fost renunțarea la acel ID. Mi-am făcut frumușel backup la toate mail-urile, deși, nu prea folosesc Yahoo-ul, eu am GMail-ul și mi-am creat noul ID, adăugând numai persoanele cu care discut/corespondez frecvent și cu care mă cunosc sau discut frecvent.

Voi face public noul meu ID, astfel ca voi toți cititorii mei, să aveți posibilitatea de a mă contacta direct, fără a fi nevoie să folosiți formularul de contact sau să-mi trimiteți nu știu ce mail-uri. Noul ID este: Pe bune? Chiar credeați că-l postez pe blog?

Aș avea rugămintea ca în situația în care vreți să mă adăugați, să specificați cine sunteți, pentru a ști exact despre ce este vorba, altfel, nu voi accepta nicio cerere, deoarece sunt sătul de spam-ul pe care l-am primit până acum.

Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu